Hydraliska stödben på 780.
Fråga. HejHar en 780 LB 2018 , funderar på hydraliska alt.elektriska stödben , har någon erfarenhet av vad man skall satsa på ? Hälsning Åke Sjöberg Svar. Hej Alko som Kabe monterar har jag hört ska funka bra. Mvh Janne
Fråga. HejHar en 780 LB 2018 , funderar på hydraliska alt.elektriska stödben , har någon erfarenhet av vad man skall satsa på ? Hälsning Åke Sjöberg Svar. Hej Alko som Kabe monterar har jag hört ska funka bra. Mvh Janne
Träffen på Svaneholms Slott & Hällåkra Vingård den 30 aug. – 1 sept. är nu fulltecknad.. Till klubbträffen under Elmiamässan på torsdagen den12 sept. är alla medlemmar välkomna oavsett om man bor i Kabe-byn eller på någon annan plats i eller utanför mässområdet.. Vi börjar Kl. 18.00 vid tältet i Läs mer
Fråga. Myggnätsdörren till KABE TM x780 LXL 2018. Nedersta tråden (en av de fyra) i myggnätet till myggnätsdörren har släppt/gått av från sin infästning. Vet inte om det går som garanti?Om inte, hur tar jag isär denna skapelse för att fästa/byta tråden? Finner ingen “öppning”! Med vänlig hälsning,. Rolf Gustavsson Läs mer
Fråga Det har “poppat upp” ytterligare en fråga! Funderar på att montera solceller, vet du om det finns några kablar fördragna för detta och om så är fallet var finns dom? Hälsningar Finn Olsen Svar. Hej Det finns inte något för draget.Janne. Fortsättning. Hej Janne,Vore tacksam för dina synpunkter ang. Läs mer
Fråga. Hej,Är nybliven ägare till en 740LGB från 2015Har ett par ? angående displayen som ja inte hittar svaren på.Inforaden överst har 2 rutor för ute resp. inne temp. Dessa visar 0-värden. Hur aktivera dessa?I infomenyn finns det 2 knappar med en iskristall och en stickkontakt på.Vad har dessa för Läs mer
Fråga. Finns det någon utförlig in struktion som förklarar hur larmet fungerar/aktiveras/avaktiveras? Gäller ny 810 årsmod 2019. H Carlsson Svar. Hej.Larmet ska aktiveras automatiskt när ni låser med fjärr nyckeln eller den lilla dosan som följer med och avaktiverar när ni låser upp med fjärr nyckeln eller larm dosan. När man Läs mer
Samtliga KABE klubbar inbjuds till fest i Jönköping den 17-20 oktober. Se vidare information under aktiviteter.
Fråga. Hej,Är nybliven ägare till en 740LGB från 2015Har ett par ? angående displayen som ja inte hittar svaren på.Inforaden överst har 2 rutor för ute resp. inne temp. Dessa visar 0-värden. Hur aktivera dessa?I infomenyn finns det 2 knappar med en iskristall och en stickkontakt på.Vad har dessa för Läs mer
Fråga. Hej, hur släcker man den lilla lampan ovanför skåpet över kylskåpet? Plötsligt började den att lysa Hare en KABE travelmaster 750Tmed vänlig hälsning Hasse Svar. HejNatt belysning. Det är en liten rund knapp i närheten av sängen. MvhJanne
Fråga. Hej!Vi har en 860 -17 som är uttagen i juni -18. Det kommer upp ett felmeddelande på displayn ovanför dörren Its servicetime your rv, Vad menas? Hälsning Håkan Svar. HejDet är en påminnelse om att bodelen ska in på service. MvhJanne