Erbjudande från Apelvikens camping V 26
Husbilsklubbar har fått erbjudande om camping under V 26 med 50 % rabatt. Se vidare information under medlemssidor.
Husbilsklubbar har fått erbjudande om camping under V 26 med 50 % rabatt. Se vidare information under medlemssidor.
Nu finns Årsmötesprotokol från mötet i Borgholm tillgängligt. Aktuella medlemssidor finns också där. Revisorns uppgifter finns också ett dokument som inf.
Fråga. THETFORD Toilet C260 elektrisk vattenspolning Har ny X780 där jag tömt kasetten för första gången. Satt tillbaks den och lagt i en blå påse ( THETFORD Blue Sachet). Toan används och trycker på vattenspolning. INGET HÄNDER! Finns ingen svensk bruksanvisning med tyvärr. Vad har jag inte förstått? Hur aktiveras Läs mer
Fråga. Hej Janne! Rekordvarmt idag och i eftermiddag satte jag på kylskåpet med el. Frysfacket blir kyligt men ej kylskåpet! Knappen ovanför frysfacket slog jag på så att nån fläkt startar. Saknar beskrivning på den i dokumentationen. Slog också på gasolen för att se om det hjälpte. Nu har tempen Läs mer
Ordförande har ordet. Hej Klubbvänner ! Söndag kväll (13 maj) nyss hemkommen från vårt årsmöte i Borgholm på Öland. Årsmöte. Vi alla som fått ert förtroende att som förtroendevalda i klubben få vara med om att skapa verksamhet med träffar och även resor tackar för ert stöd. Vid årsmötet blev Läs mer
Nu finns det möjlighet att anmäla sig till ålagillet i Kåseberga. se vidare inf. under aktiviteter.
Fråga. Efter att en hel del medlevererade fel rättats till på garantin (hur är det med kvalitetskontrollen i Tenhult?) återstår nu bara ett fel på vår nya i801LT: avloppet från tvättstället i toaletten fungerar inte. D.v.s jag kan tvinga igång det genom att sätta dit en avloppsrensarsugklocka och dra häftigt Läs mer
Nu finns det inf. om klubbträffen i Varberg och Oktoberfesten. Välkommen med anmälan.
Fråga. Hej,vart sitter säkringen till varselljuset på i810 LB -14? Med vänlig hälsning Uno A. Svar. Hej Den sitter vid startbatteriet. Mvh Janne
Ordförandes månadsbrev april. Hej mina vänner! Sommartid på klockan är inställd och nu kommer kanske äntligen våren som vi längtat efter, I Skåne har det säkert kommit längre än i Norrland. Allt inför vårt årsmöte rullar på enligt planen som det var tänkt.Ni har väl inte glömt att anmäla er!!! Läs mer