Ordförandes månadsbrev Februari – Mars.
Ordförande har ordet Hej mina vänner Nu har vi kommit in i Februari och vi har fått blåst, Kyla & Snö. I vissa delar av Sverige riktigt mycket snö. Längtan är stor efter våren nu och kommande helg så är det Husbil/Husvagns mässa i Kista i Stockholm, som gör längtan Läs mer



